Cum am devenit vegetarian

Mai 17, 2009

Vegetarian? Da, de fapt un lacto-peste-vegetarian. Istoric, poate ca ar fi bine sa redau un pic depre cum am devenit eu vegetarian. Inca din anii ’90 am hotarat sa nu mai mananc carne. Pur si simplu. Am avut in vedere atunci exclusiv motive legate de un trai de viata mai sanatos, vazand si citind despre toxinele din alimentatia moderna, in special carnea. Am urmat un regim de dezintoxicare de 45 zile. Mai precis, era vorba de regimul alimentar nr.9 de la Valeriu Popa. Acest nume este stiut de multa lume. De profesie inginer chimist, Valeriu Popa*) sfatuia oameni bolnavi (unii cu cancer, in metastaza) ce terapie sa urmeze. Multi s-au facut bine. Altii nu au rezistat tratamentului destul de dur de dezintoxicare recomandat de V.P. Insa, toti care veneau la el nu aveau nici o speranta din partea medicinii alopate (stiu ca exista o solicitare absolut obligatorie catre toti bolnavii: nu erau primiti la el decat daca obtineau de la medicii sau doctorii la care erau in tratament o declaratie cum ca acestia nu mai aveau ce sa ii faca bolnavului respectiv – care se afla in ultima faza de cancer, de exemplu).
Veti intreba: cum un om fara pregatire medicala sfatuia bolnavi? nu era un sarlatan? NU, si o spun cu toata convingerea. Si multa lume poate sa confirme. Care din cititorii acestui site v-ati facut bine de vreo boala urmand un tratament sau altul recomandat de Valeriu Popa, rog marturii pe acest blog. Ca ceilalti care nu cred sa vada si sa creada ca mai exista si alte tratamente (naturiste) alternative la medicina alopata, acolo unde aceasta este neputincioasa (cancer, leucemie, etc).
Multumesc.
*) Am sa revin intr-un viitor post cu mai multe detalii despre Valeriu Popa.
In final, trebuie spus ca fiecare alege. Daca eu sunt vegetarian, nu inseamna ca sfatuiesc pe toata lumea sa faca alegerea pe care am facut-o eu. Cunosc cazuri de persoane care nu au fost vegetarieni la viata lor si au trait bine mersi este 80 sau 90 de ani, precum si altele care sunt vegetarieni si traiesc la fel de mult sau chiar mai mult.
Prin urmare, exista avantaje si dezavantaje in acest stil de viata.

Actualizare iulie 2009
Detalii despre V.P. aici.
Avantaje si dezavantaje de a fi vegetarian: aici.

2 Responses to “Cum am devenit vegetarian”

  1. mimi Says:

    lacto-pesco-vegetarian;). spor si multa sanatate!

  2. Ursul carpatin Says:

    Multumesc. Asemenea !


Lasă un răspuns

