Dezintoxicarea organismului – regim pentru colon

Mai 27, 2009

Dezintoxicarea organismului este esentiala inainte de a intreprinde orice masuri spre vindecare. Conform Valeriu Popa (inginer chimist, despre care am mai scris aici), toxinele din sange trebuie reduse (el numea acest proces „purificarea sangelui”).
Mai ales in cancer, dezintoxicarea este esentiala.
In acest scop, Valeriu Popa recomanda printre alte regimuri, regimul Oshawa:
SURSA: http://www.valeriu-popa.santamia.ro/reteta/t_cancer.htm (a se cauta in pagina indicata la capitolul „Tratarea cancerului cu regimul Oshawa”).
In opinia mea, acest tip de tratament se preteaza cel mai bine la probleme legate de sistemul digestiv, colon, intestine (pentru ca presupune o mancare foarte simpla si usoara care nu creaza probleme).
Din experienta proprie, va pot impartasi ca usureaza evacuarea.
Iata cum pregatesc eu cerealele:
– graul – se face o coca din faina de grau integral cu apa (fara drojdie). Se pune pe o plita o lipie rezultata din coca respectiva. Se lasa la foc mic pana devine un pic mai tare ca sa poata fi mancata. Echivalent: painea de azima
– hrisca – se cumpara de la Plafar. Se pune in apa de seara. A doua zi de dimineata este moale si se poate manca
– meiul – se prepara la fel ca hrisca
– orez. Orezul integral se fierbe, insa nu sa se faca praf.
Se amesteca toate aceste 4 ingrediente.
Cura se poate repeta cu intreruperi de 3 – 5 zile.
Filozofia acestui regim: cereralele mentionate aduc energie YANG. Conform artelor orientale, boala este vazuta ca un / datorata unui exces de energie IN. Cerealele mentionate sunt purtatoare de energie YANG. Conform filozofiei orientale, trebuie sa existe un echilibru intre energiile IN si YANG in organismul uman. Lasand la o parte domeniul filozofic si energetic (desi, daca medicina alopata vrea sa evolueze, nu poate neglija aspectul energetic si ultimele descoperiri stiintifice legate de aura umana – a se vedea instrumentele de vizualizare a acesteia – aparat Kirilian), cereralele respective aduc fibre si minerale (in special complexul B).
Si asa, timp de 10 zile, o cura de dezintoxicare a organismului si colonului poate conduce la niste analize medicale foarte bune (ca in cazul meu – eu am tinut cam o luna, dupa care mi-am facut analizele).

Actualizare: 20 aprilie 2011

Ma simt dator sa adaug faptul ca, pentru a nu fi inteles gresit, trebuie sa precizez ca un regim pentru colon (cum ar fi Oshawa) poate fi aplicat doar pe un colon neoperat. Adica, chiar daca este cancer, sa nu fi fost operat. DACA exista OPERATII / INTERVENTII CHIRURGICALE pe colon (a fost extirpata vreo portiune din intestinul gros), este OBLIGATORIU a se urma sfatul medicului care a operat in ceea ce priveste regimul alimentar. Intrucat exista un risc de blocaj intestinal atat timp cat se urmeaza un regim necorespunzator pentru colon, este important sa fac aceasta precizare. Regimul despre care am vorbit (Oshawa) este un regim in general PREVENTIV (pentru a evita sa se ajunga la boli grave cum ar fi cancerul) sau, daca s-a ajuns acolo, CEL MULT, pana cand se procedeaza la OPERATIE (speranta este ca acest cancer sa dea inapoi prin acest regim, sa nu se ajunga la actiuni extreme cum este o interventie chirurgicala de extirpare a unei portiuni din colon).

9 Responses to “Dezintoxicarea organismului – regim pentru colon”

  1. lilly Says:

    Intrebare simpla, va rog: cate zile se face tratamentul de dezintoxicare ca, mai apoi, sa faci 3 – 5 zile pauza?

    Multumesc, sunteti foarte bun in ce faceti aici.

    • Ursul carpatin Says:

      10 zile cu 3-5 zile pauza si se poate repeta exercitiul de mai multe ori pana la deplina sanatate. Sotia mea a evitat o operatie pe uter dupa doar o cura de 10 zile de Oshawa. Te hraneste, nu va faceti griji ca nu rezistati. Trupul primeste orice hrana doar mintea ‘tzipa’ si ne face sa dam inapoi. N-o lasati🙂
      Multa sanatate si cu Dumnezeu in toate.

      • l1u2 Says:

        ma intereseaza mullt subiectul pentru ca am 25 zile de cind am fost operat de cancer de colon si s-au taiat 10 cm din el cu respect

      • Ursul carpatin Says:

        Mama mea a fost – la fel – operata de cancer la colon, insa ea nu urmeaza tratamentul de mai sus. Acum 2 ani a fost operata, a urmat vreo cateva zile de regim Oshawa, insa doctorul i-a spus ca poate sa manance orice, cu conditia sa nu se constipe. Inca o data, ea acum NU urmeaza acest regim. Depinde foarte mult de recomandarea medicului. Cerealele contin foarte multe fibre. Fibrele sun de 2 tipuri: solubile si insolubile. Fibrele insolubile trec prin intestine aproape neschimbate, functionand ca un maturoi care impinge deseurile alimentare. Stiu ca hrisca este insolubila. Adica, iese asa cum intra (nu se asimileaza in organism, este ca un „maturoi” pentru colon). Acest regim Oshawa se face PREVENTIV cancerului, insa NU DUPA o astfel de OPERATIE (taiat din colon). ATENTIE !!! ACEST REGIM POATE CREA – IN CAZUL IN CARE MANCATI MULTE HRISCA SI OREZ (ACESTA DIN URMA FIIND RECUNOSCUT PENTRU FAPTUL CA CONSTIPA) UN RISC DE BLOCARE MECANICA PENTRU CEI CARE SUNT OPERATI / LI S-A TAIAT DIN COLON CU CONSECINTE FOARTE GRAVE (PERFORATIE COLON, ETC) !!! Trebuie sa urmati intocmai sfatul medicului care v-a operat.
        Acum mama mea, dupa 2 ani de la operatie, nu are probleme de constipatie, ci de evacuare prea frecventa. S-a tratat cu ceva naturist de la Plafar contra sindrom de colon iritabil si acum are maxim 1-2 scaune pe zi.
        Multa sanatate!

  2. Ursul carpatin Says:

    Zilele acestea cautand ceva pe net am dat peste acest link: http://www.roportal.ro/discutii/ftopic4716.html.
    Mi s-a parut interesanta sectiune completata de Julius. Merita de citit pentru cei cu cancer de colon / sau suspecti de astfel de problema.

  3. dan sorina Says:

    buna seara sotul meu a suferit o interventie chirurgicala foarte grea.i=a fost taiat jumatate din intestinul gros.vreau sa stiu si eu ce regim trebuie sa tina si ce perioada.si cat timp nu are voie sa faca efort.va multumesc si astept un raspuns.pe adresa daca se poate,va multumesc inca o data

    • Ursul carpatin Says:

      Ca raspuns la intrebarea Dvs, a se vedea actualizarea din 20 aprilie 2011 facuta de mine chiar in articol. Acelasi raspuns v-am trimis si pe mail. Multa sanatate sotului!

  4. David Florica Says:

    Pana la urma sa inteleg ca respectiva dieta este buna doar la prevenirea cancerului nu si la vindecarea lui?Pai atunci de ce se mai face afirmatia ca ajuta la resorbirea tumorilor?Eu sunt in a 6 zi de dieta ,am slabit 3 kilograme de la 69 la 66, nu am de gand sa fac pauza dupa cele 10 zile ci sa continui dieta doar introducand 10 % legume yang (dieta nr 6) pe care o voi tine 10 zile dupa care voi continua cu dieta nr 5 si asa mai departe..Voi vedea cu ce m-am ales la capatul celo 70 de zile de dieta.Eu stiu ca in momentul in care voi avea voie sa introduc si legume in dieta mea voi putea suporta totul mai usor Dar am o problema cu intelegerea procentului.Ce inseamna 10 % legume?Sub aspect caloric sau sub aspectul cantitatii consumate?Si mai stiu ca nu voi respecta procentele si ca voi trage mult pe legume..Totusi nu cred sa fie tocmai rau

  5. Ursul carpatin Says:

    unde este afirmatia respectiva? in articolul de pe santamia?


Lasă un răspuns

